جام نیوز: ماهی ماده غذایی بسیار مفید و لازم در برنامه غذایی می باشد که از ارزش تغذیه ای بسیار بالایی برخوردار می باشد. مصرف دو وعده غذایی ماهی در برنامه غذایی هفتگی توصیه می شود، دو وعده غذایی ای که یکی از آنان شامل ماهی های چرب باشد و در هر بار برای هر نفر 150 گرم ماهی در نظر گرفته شده باشد. مصرف ماهی های چرب (میزان چربی از 10 درصد تا 20 درصد)مانند ماهی سالمون، ساردین ، قباد، مار ماهی و غیره در پیشگیری و کنترل بیماری های قلبی و عروقی موثر است. از این رو با توجه به خواصی که ماهی دارد و نیز ب ...

جام نیوز: ماهی ماده غذایی بسیار مفید و لازم در برنامه غذایی می باشد که از ارزش تغذیه ای بسیار بالایی برخوردار می باشد.


مصرف دو وعده غذایی ماهی در برنامه غذایی هفتگی توصیه می شود، دو وعده غذایی ای که یکی از آنان شامل ماهی های چرب باشد و در هر بار برای هر نفر 150 گرم ماهی در نظر گرفته شده باشد.

مصرف ماهی های چرب (میزان چربی از 10 درصد تا 20 درصد)مانند ماهی سالمون، ساردین ، قباد، مار ماهی و غیره در پیشگیری و کنترل بیماری های قلبی و عروقی موثر است.

از این رو با توجه به خواصی که ماهی دارد و نیز با توجه به این ویژگی خاص آن بر روی نوزادان، توصیه می شود مادران در دوران بارداری دو وعده غذایی خود را در هفته به ماهی اختصاص دهند.

 

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه