همه افراد به ویژه خانم ها می خواهند که #صورتی #صاف و #شفاف و بدون #چروک داشته باشند. در این مقاله روش های ساده برای از بین بردن خطوط صورت را به شما عزیزان معرفی می کنیم. با انجام ورزش‌هایی بسیار ساده که تنها چند دقیقه وقت شما را در طول روز می‌گیرند، می‌توانید به راحتی خطوط و چروک‌های پوست صورتتان را از بین ببرید. بسیاری از چروک‌ها و خطوط روی پوست صورت به علت خندیدن و اخم کردن‌های مکرر بوجود می‌آیند و بسیاری از افراد برای پیشگیری از آن کمتر می‌خندند یا اخم می‌کنند، در حالی که این راه‌حل خوب ...

553617 839همه افراد به ویژه خانم ها می خواهند که #صورتی #صاف و #شفاف و بدون #چروک داشته باشند. در این مقاله روش های ساده برای از بین بردن خطوط صورت را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

با انجام ورزش‌هایی بسیار ساده که تنها چند دقیقه وقت شما را در طول روز می‌گیرند، می‌توانید به راحتی خطوط و چروک‌های پوست صورتتان را از بین ببرید.

بسیاری از چروک‌ها و خطوط روی پوست صورت به علت خندیدن و اخم کردن‌های مکرر بوجود می‌آیند و بسیاری از افراد برای پیشگیری از آن کمتر می‌خندند یا اخم می‌کنند، در حالی که این راه‌حل خوب و مناسبی نیست زیرا خنده و اخم، واکنش‌های طبیعی بدن ما هستند و نباید از آن‌ها جلوگیری کرد.
 
افزایش انعطاف‌پذیری صورت باعث پیشگیری و کاهش خطوط و چروک‌های پوستی می‌شود و این انعطاف بیشتر از طریق ورزش دادن صورت و نواحی اطراف آن بوجود می‌آید. در اینجا چند مورد از ورزش‌های صورت را به شما آموزش می‌دهیم که اگر روزی دو مرتبه انجام شوند، می‌توانند بسیار مفید باشند.

مطالعه‌ نشان داده است که زنان بین 35 تا 58 سال که این تمرینات صورت را به مدت 8 هفته روزی دو مرتبه انجام داده‌اند، بعد از 8 ماه اثرات مثبت آن را بر روی پوست خود مشاهده کرده‌اند.
 
با این ورزش‌های صورت می‌توانید پوست خود را سفت کنید، انعطاف آن را افزایش دهید، آن را بالا بکشید و در نهایت خطوط و چروک‌های پوست خود را ناپدید کنید. در ابتدا به مدت 8 ماه روزی 2 مرتبه و 3 دقیقه این ورزش‌های صورت را انجام دهید و بعد از مدتی کوتاه آن را تا 10 دقیقه در هر مرتبه افزایش دهید.

553617 839
 
پلک خود را بالا بیاورید

انگشت اشاره خود را روی گوشه چشم و انگشت میانی خود را روی مرکز ابروها قرار دهید. به‌ آرامی در حالی که به پایین نگاه می‌کنید آن را به سمت بالا ب��شید. سپس چشمانتان را کمی به هم فشار دهید تا عضله‌های اطراف چشمتان تقویت شود.
 
پلک خود را پایین بیاورید

انگشت اشاره خود را بیرون از گوشه چشمتان و انگشت میانی را داخل گوشه چشم بگذارید و آن‌ها را به آرامی فشار دهید و هنگامی که به پایین نگاه می‌کنید چشمان خود را ببندید.
 
بالا و پایین آوردن پلک

انگشت شست و اشاره خود را مثل حالت دوربین دور چشم خود به شکل دایره‌وار حلقه کنید و در همان حالت با انگشتان پلک پایین خود را کمی فشار دهید. ممکن است در این حالت دچار دوبینی شوید.
 
لبتان را بالا بیاورید

با انگشت شست و اشاره شکلی مثل 7 را در گوشه بالایی دهانتان ایجاد کنید. دست دیگرتان را در همین وضعیت بالای دست قبلی‌تان قرار دهید. به بالا نگاه کنید و سعی کنید با فشار دادن آرام دستانتان لبخند بزنید. 

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه